جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

 از شهید آیت الله آل هاشم باید بعنوان ولایتمدار اخلاقی یاد کرد

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: از شهید آیت الله آل هاشم باید بعنوان یک ولایتمدار اخلاقی یاد کرد چرا که متواضع بودن و مردمداری از ویژگی‌ های برجسته این عالم بزرگ بود.
کد خبر: ۹۶۰۱۳۵۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در جمع کارکنان و مسئولین ارشد این منطقه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، شهید سید محمدعلی آل هاشم را فردی مخلص، متدین و ولایتمدار خواند و اظهار کرد: از همان روزهای اول جبهه با اخلاص تمام حضور داشت اقتدار و مدیریت او زبانزد همه بود.

وی حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت را نشانه عشق و علاقه قلبی مردم نسبت به نظام دانست و افزود: مردم با همه مشکلات، با بصیرت و موقعیت شناسی دقیق همچنان به نظام و انقلاب خود وفادار هستند.

وی با بیان اینکه شهید آل هاشم دغدغه حل مشکلات مردم را داشت، بیان کرد: در هر عرصه‌ و نهادی که شهید آیت الله آل هاشم حضور داشت، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار می داد.

 خلیل آبادی تصریح کرد: آنچه که از شهید آل هاشم در اذهان عمومی باقی می‌ماند، فروتنی و دغدغه مندی ایشان نسبت به مواجهه با مردم بوده که این شاخصه همه شهدای انقلاب اسلامی بوده است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور خاطر نشان کرد: حضور یکپارچه، گسترده و فراگیر مردم، مسئولین، گروه ها و طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی در مراسم وداع و تشییع رئیس محترم جمهور شهید علاوه بر اینکه قدرت ایران را به رخ دشمنان کشید، ضامن ثبات و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار